3 Nisan 2010 Cumartesi

Böylesine Sevmezdim Seni Eskiden

Tüm duygularım sarhoş olmuştu
Bakışlarındaki sevgiyi içerek
Mevsimler değişmişti gönlümde
Fırtınalar dinmişti
Bulanık duygular durulmuştu
Gülüşünü güneş sanarak
Ben seni böylesine sevmezdim eskiden
Uykularım kaçmazdı geceleri
Gözlerime yaylar gerilmezdi.
Tüm geceler boyu,
Oturup anlatmazdım
Seni sevişimi çaresizliğimi
Dilsiz duvarlara,
Gün doğmayan karanlıklara
Seni hiç düşlememiştim böylesine,
Tüm geceler boyu.
Yarı uykulu yarı uyanık
Böyle dönüp durmazdım,
Bir o yana bir bu yana
Gözlerimden bulutlar patlamazdı apansız
Tutkularım büyümezdi böylesine,
Siyahlara,gözlerin rengi diye
Böylesine çok sevmezdim
Bu kenti, bu sokakları
Her taşı her toprağı senden hatıra diye
Bilmem nasıl oldu
Nasıl sevdim seni böyle coşkun,
Böylesine bitimsiz
Nasıl söz geçiremedim
Aşkınla çarpan şu kalbime...


BİLGE

23 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Aşkı, sevgiyi ve çaresizliği anlatan duygu yüklü, çok güzel dizelerdi.
Allah dilinize, yüreğinize güç versin. Kaleminiz hiç susmasın ki, sevgisizliğin had safhaya ulaştığı günümüz dünyası insanlarına, hep sevgi aşılayıp dursun.

Şiir gibi bir yaşam dileğiyle saygılarımı sunarım.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

sufi dedi ki...

Bu kenti, bu sokakları,
her taşı, her toprağı ondan hatıra diye sevip okşayabiliyorsa kişi;
Mecnun'un leyla'nın mahallesinin köpeğini sevmesi gibi bir aşka tutulmuşsun demektir sen dostum, çılgınlık aşkınla birlikte seninle olsun.Aşkın daim olsun Sevgilerimle.

tufan dedi ki...

Çok samimi,çok içten duygularla yazılmış,Aşk'a saygı duyulmasını anlatan bir şiir adeta.

Teşekür ediyorum,güzel bir pazar günü diliyorum.

Saygılar sevgiler.

stuven dedi ki...

en iyilerden biriydi. paylaşım için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Sevilen artık sevenden bi haber olsada hiçbir şey eksilmez ki sevgiden.Hatıralar olanca gücüyle taze tutmaya devam eder aşkı.Bazen sadece sevmek yeter.Karşılığı olmasa da.Çok derin çok güzel bir şiir olmuş.

m o m o dedi ki...

Tutkulu bir aşkın şiiri..
Gerçekten aşk dedirttiriyor..
Gözlere yaylar gerilmesi kısmını ben ayrıca çok sevdim..
Sevgiler..

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Ne kadar güzeldir geceler boyu düşlemek...
İçindeki aşk hiç bitmesin sevgili arkadaşım...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Çok güzel dizeler, yüreğine sağlık,kalemine sağlık.
Sevgiler...

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Sevgili Bilge , güzel olduğu kadar hüzünlü, hüzünlü olduğu kadar mantıklı br eser ortaya çıkarmışsın.
Eskiden, şimdiki kadar sevilmeyen bir kişi geçen zaman içinde daha çok
sevilebiliyorsa şayet, birlikte ortak noktaların daha iyi görülmesinin, alışkanlığa, karşılıklı emeğe dayanmasının da göstergesidir zannımca...Ellerine, gönlüne sağlık.
Sevgilerimle

huzur dedi ki...

sevgili bilge

Bu güzel şiirle aşkı A'dan Z'ye anlatmışsın.
"...nasıl da söz geçiremedim." demişsin.Öyle değil midir zaten?Söz dinleten varsa nasıl olduğunu söylesin lütfen!

sevgiler

Caio Fern dedi ki...

love love love this image !!!!

Caio Fern dedi ki...

love love love this image !!!!

ELİF dedi ki...

Söz geçiremezsin,yüreğine ,düşüncelerine,hep bir yerlerde varmış gibi,seni görsün istersin,en güçlü halinle ama bilmez yüreğinin güçlerini aldığını...

Çok güzeldi...

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

BİLGECİĞİM BEN NE DİYEYİM ŞİMDİ...ÖYLE GÜZEL Kİ ! YÜREĞİNE SAĞLIK CANIM ARKADAŞIM.HEP SEVGİ VE AŞKLA KAL.

Zeugma dedi ki...

Bilgeciğim, şimdiye kadar okuduklarım içinde en güzel şiirindi..
Çok çok güzeldi. Şahane yazmışsın, üstüne başka söz yok..
Yüreğine sağlık diyorum, sevgilerimle...

minimalist dedi ki...

ahhhh ahhh aşk sen nelere kadirsin... harika.
insanın aşık olası geliyor :)) sevgiler.

ruhum dedi ki...

Harika dizeler...
Eline sağlık yüreğine sağlık Bilge...
Aşk bu; usul usul gelir, anlamazsın...

ramazan dedi ki...

Artık bu dizeler profesyonel bir şiir ustasının dizeleridir.
İçine düştüderler ya, içine düştüm şiirin.
Aşkınız hiç bitmesin.
sevgiler.

Çınar dedi ki...

Yürek ister, böylesine bir aşkla sevmek. Yüreğine sağlık canım.

Sevgiler

bilge dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım sizlerden böyle güzel ve olumlu yorumlar almak beni oldukça mutlu ediyor ve yüreklendiriyor..hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum ayrı ayrı yorumlarınıza cevap yazmak isterdim.bu günlerde o kadar kısıtlı zamanlar içindeyimki hoş görünüze sığınarak lütfen beni mazur görün sevgi ve dostluklarımı gönderiyorum...

GÜVEN SERİN dedi ki...

Sevmek, çok ama çok güzel bur duygu. Bir o kadar da riskli bilinen nedenlerden dolayı.Bir o kadar da öğretici. :))

Sevgiyi, sevilmeyi, üzülmeyi selamlıyorum

Sevgiler sana

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.