1 Nisan 2015 Çarşamba

KIZIM ve İŞİ


Kızım yeni bir iş teklifi aldığı için 3 yıldan fazladır çalıştığı işinden ayrıldı...

Daha önceleri  kendi iş yerimizde bize yardım ediyordu aldığı eğitimin bizim işimizle hiç bir alakası olmaması nedeniyle iş başvuruları yapıyordu...

Baş vurduğu bir işe kabul edilmesine çok sevinmiştik ..Yaşadığımız şehirde iş bulması daha bir sevindiriciydi...
Son görüşmesinde kabul edildiği işe talip olan bir başkasının olduğunu öğrenip işi o kişiye bıraktığını eve dönünce anlattı... nedenini sorunca o bir baba, bir babanın boynu bükük evine dönmesine sorumlu olduğu kişilere yine iş bulamadım demesine gönlüm razı olmadı.. Benim sorumlu olduğum bakmakla yükümlü olduğum kimse yok bir gün elbet iş bulurum dedi...
Bana pek inandırıcı gelmedi..çünkü o işi o kadar çok istiyorduki öğrencilik yıllarında zorunlu olmadığı halde o konuyla ilgili gönüllü staj yapmıştı...Bana yalan söylemezdi..ikilem arasında kalmıştım...ki   iş veren bayan beni aradı( ev telefonundan) konuyu anlattı ..o da çok duygulanmış..hem teşekkür etti hemde kızımın işi bıraktığı bey kızıma ve bana teşekkür etmek için telefon numaramızı istediğini verip veremeyeceğini sordu..tabi telefon numaralarımızın verilmemesini rica ettik....
Sonra kızım nasıl iş buldu?? onu daha sonraki yazımda anlatayım...

İş arayan herkesin en kısa sürede iş bulmasını diliyor umutlarınız hiç bitmesin diyor sevgilerimi gönderiyorum..

(resim internetten alınmıştır)

BİLGE

34 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

Bencillerin alabildiğine çoğaldığı bir toplumda böylesi örneklerin de olması ne güzel... Kızınızı ve sizi kutlarım.

Handan dedi ki...

O güzel kızını kocaman öpüyorum. Anne olmanın en güzel hissettirdiği anlar değil mi bunlar:-)

kreatif dedi ki...

Nasıl da zarif bir kızdır bu. Ne kadar gurur verici bir tablo. Ve elbette iyi niyeti karşılıksız kalmaz. Sevgiler kocaman <3

Mai dedi ki...

İş arayan herkesten kızınıza ve size sonsuz sevgiler..
Kızınızın da ruhu güzelmiş ama ya o güzellikleri parlatarak ortaya çıkartan o güzel, o övülesi ebeveynler...

İşte şimdi şapka çıkardım önünüzde!

Sevgiler

Hamiyet Akan dedi ki...

Helal olsun o kıza ve helal olsun o kızı böyle yetiştiren anneye:) İkinizi de gönülden tebrik ediyorum.

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir evlat yetiştirmişsiniz çok duygulandım sizden ve kızınızdan ALLAH razı olsun.Elbet bu yaptığı iyilik karşılıksız kalmamıştır RABBİM onada güzel kapılar açmıştır hiç beklemediği bir anda.
FATOŞ

deeptone dedi ki...

ayyyyy ne güzeeeel yaaaa bu hikayeyi ben yazmalıydım amaaaa kikiki şaka yapıyom çok duygulandım yaaa böle davranan bi insan nasıl olsa iş bulur ki maşallah gurur duyuyorsunuzdur işteeee ama kimden öğrendi bunları tabiii annesindeeen o sizinle gurur duysun bana neee :)))

Gülşah önen dedi ki...

böyle bir evladınız oldugu icin gurur duymalısınız gercekten takdir edilecek bir vicdana sahip bir evlat yetiştirmişsiniz dilerim benim evlatlarımda boyle olur sevgiler.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Canım benimmm zarif annenin kızından beklenecek bir davranış.
rabbim ona mutlaka gönlündekini nasip edecektir.
Blgecim benim için o güzel yanakları öpermisin ,güzel kalbine de öpücükler yolluyorum.

Drama dedi ki...

Ne kadar hoş ve duygulu bir davranış. Tanımadığım halde kızınızı ben gurur duydum, siz kim bilir neler hissetmişsinizdir. :)

Adsız dedi ki...

Bilgecim ne güzel böyle gençler her zaman örnektir iyi kalbinin mükafatını almış tebrik ediyorum sevgiler

Nuray dedi ki...

Sizi , kızınızı kutluyorum,gittikçe bencilleşen bir dünyada böyle bir örneği duymak beni inanılmaz mutlu etti.Hep inandığım bir şeydir,kalbin güzelse,iyi niyetliysen,içinde fesatlık yoksa mutlaka her şey yolunda gider,bir kapı kapanır,bin kapı açılır...sevgiler gönderiyorum

Bulbulunyeri dedi ki...

O merhametli, vicdanlı kızınızı alnından öpüyorum. Böylesine güzel bir çocuk yetiştirdiğiniz için sizi kutluyorum.
Allah en güzelini ona nasip etmiştir,merakla bekliyorum diğer yazınızı.
Sevgiyle kalın.

bilge dedi ki...

Sevgili Makbule benciller kazandıklarını zannederken neler kaybettiklerinin farkına bile varmazlar..teşekkür ederim güzel yorumun için...sevgiyle kal..

bilge dedi ki...

Sevgili Handan duyguların en güzeli..teşekkür ederim..sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

Sevgili Kreatif Baskan kızım işten çıkarılanları tv de izledikçe ağlardı..vicdanlı olmak güzel bir duygu..teşekkür ederim sevgiler...

bilge dedi ki...

Sevgili Kadriye senin gibi tüm iyiler ve pozitif düşünenler karşısında bende şapka çıkartıyorum dilerim bir gün gönlüne göre bir iş bulursun sevgilerimle..

bilge dedi ki...

Sevgili Hamiyet güzel yorumun için teşekkür ederim..sevgiyle kalın...

bilge dedi ki...

Sevgili Fatoş darda kalana biz insanlığımız gereği yardımı borç bilenlerdeniz..güzel dileklerin ve yorumun için teşekkür ederim..

bilge dedi ki...

Sevgili Deeptone güzel yürekli insan yazıyı sayfanda yayınlayabilirsin ben sana her yazım için izin veriyorum o uyarı senin için geçerli değil...evet kızımda o olaydan sonra iş buldu onun iş bulmasıda çok ilginç onu da yazacağım sevgiyle kal güzel insan...

bilge dedi ki...

Sevgili Gülsah ben her zaman vicdanlı evlatlarım ve dostlarım olmasını diledim..güzel yüreğinizle evlatlarınıza güzellikler verdiğinizinden eminim..bizler bir aynayız ne yansıtırsak çocuklarımız onu görür..sevgilerimle..

bilge dedi ki...

Sevgili arkadaşım Hatice o senin güzel yüreğinden çıkan güzel sözler ve dileklerin için teşekkür ederim canım...sevgilerimle...

bilge dedi ki...

Sevgili Drama çevremizde çevresine güzellikler katacak gurur duyacağımız insanlar her daim olsun diyorum...güzel düşünceleriniz için ayrıca çok teşekkür ederim sevgiyle kalın....

bilge dedi ki...

Sevgili Evimin Güncesi güzel yorumun için çok teşekkür ediyor sevgilerimi gönderiyorum...

Oglak Kizlari dedi ki...

Vermeden almak olmaz derler.
amin. darısı kardeşimin başına.

Keyifli anne

bilge dedi ki...

Sevgili Diktim Diktim giydim fesat kıskanç insanları çevremden uzakta tutuyorum ..iyi niyet pozitif düşünce ve empati yapma çok önemli bu duyguları barındıran insanlar kesin kazanan oluyorlar güzel yorumun için teşekkür ederim..sevgiyle kal..

bilge dedi ki...

Sevgili Bülbülün yeri güzel sözleriniz ve güzel yüreğiniz için çok teşekkür ediyorum..sevgiyle kalın...

bilge dedi ki...

Darısı tüm iş arayan insanların başına .dilerim kardeşin tez zamanda iş bulur..sevgiler....

Cebimdeki renkler dedi ki...

Kızınızla eminim çok gurur duymussunuzdur. Ne güzel bir yürek ne güzel bir düşünce tarzı. Üstelik eminim daha da iyi bir iş bulmuştur. Merakla bekliyorum yeni yazınızı.

Beyaz Sardunya dedi ki...

Kızınızın kocaman bir yüreği varmış. Ne mutlu sizlere. O böyle düşündüğü sürece daha iyi kapılar açılacaktır önünde sevgiler...

Arzu Sarıyer dedi ki...

Kutlarım sevgili anne ve kızını...Ne mutlu size sevgiler...

gülsen VAROL dedi ki...

Ben önce ANNE yi sonra kızını kutlamak istiyorum.. Örnek alınması gereken ve günümüzde artık nesli tükenen bir asil duygu. Diliyorum ve daha çok inanıyorum ki güzel kızınıza ulaşacak ÇOK daha güzel bir kapıyı aralayacak kader.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ne guzel bir paylasim...sansi cok olsun..kiziniza yeni isindede basarilar birini kendi birakmiz duyarliligi ile ama baska kapi acilmis..hersey gonlunce olsun..sevgiler

BirTatlıHuzur dedi ki...

"Allah razı olsun."duasını ömrü boyunca alacak. tebrik ediyorum o güzel kalbi ve onu yetiştirenleri. "dildennagmeler.blogspot.com"