1 Temmuz 2010 Perşembe

köyde hayat 2


Bamya lar yağmurdan sonra birden boy attılar..bamyanın faydalarını  hepimiz biliyoruz.. bamyaların yanındakiler biber tohumdan yetiştirdim ..artık fidelere bile güvenemiyoruz..beni en çok şaşırtan kabaklar oldu o kadar büyük yaprakları varki kesinlikle ilaç kullanmıyoruz..ya toprağa kış başında döktüğümüz gübreden oldu .tüm kış boyu yağmur yağdı üzerine..toprak gübreyi iyce emdi..ayrıca o kadar çok karpuz çıktıki ektiklerimiz haricinde..sanıyorum gübreyle geldi..daha önceleri bir arkadaşım bir mail göndermişti tohumları toprağa atın yediğiniz tüm meyvelerin çekirdeklerini bir tanesi çıkmazssa biri çıkar diye..




Kısa bir süre için  ev de olamıyacağım yorum bırakan veya bırakmayan arkadaşlarıma sevgi ve selamlarımı iletiyorum...


BİLGE

17 yorum:

didem dedi ki...

Sevgili Bilge ne guzel orada taze meyve sebzenin cennetindesiniz. Buradaki domatesleri kestiginiz zaman suyu dahi yok. Kiymetini bilin. Dogada yetisenin yerini hicbirsey tutmuyor. Organikler de cok pahali.Sevgiler,Didem

GÜVEN SERİN dedi ki...

Yeşilin ve bol vitaminlerin keyfini çıkarın :))

Sevgiler size

sufi dedi ki...

Köy yaşamına bu kadar insan özendirilmez ki! Uçup yanına gelesim geldi.Paylaş mutluluğunu bizlerle daha bir çoğalsın huzurlu yaşamın sevgilerimle.

beste dedi ki...

bamya burada yetismiyor yasasin koy hayati, sevgiler

minimalist dedi ki...

bak ben yorum bırakıyorum :)))

bamyayı çok severim buarada.

Zeugma dedi ki...

Köyünü gezmiş kadar oluyoruz neredeyse sevgili bilge.
Kıymetini bil...
O karpuzları da göreceğiz inşallah. hoş oluyor böyle :)
Bu arada fazla ayrı kalma..
Sevgiler, selamlar...

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

İyi tatiller dilerim sevgili Bilge .. Sevgilerimle..

mandalincikmazi dedi ki...

Bilgecim
bahçe harika görünüyor bereketli bir yıl olacağa benziyor sağlıkla ürünlerinizi tüketmeyi dilerim bahçede emeği geçen herkesin ellerine sağlık.
Hayırlı kandiller dilerim..
Selam ve sevgilerimi gönderiyorum........

bilge dedi ki...

Sevgili DİDEM eve gelir gelmez ilk işim bloğuma bakmak oldu ..yıllardır eşimle böyle bir hayalimiz vardı köyde sakin bir yaşam nihayet gerçekleştirdik şükürler olsun..keşke burda olsaydınızda yetiştirdiklerimi paylaşabilseydik benim için mutluluk olurdu sevgilerimle..

bilge dedi ki...

Sevgili afet yeni adresin kayıt edildi canım seni izlemeye devam ediyorum..çünkü çok güzel bilgiler paylaşıyorsun sevgilerimle..

bilge dedi ki...

-Sevgili Güven bu güzelliklerin keyfi en çok dostlarla birlikte olunca çıkıyor sevgilerimle..

bilge dedi ki...

Sevgili Sufi davet ediyorum devamlı gel çok memnun olurum bu güzellikleri beraber paylaşalım bekliyorum..gelmek iste yeterki sevgilerimle..

bilge dedi ki...

Sevgili Beste bamyalar iyi çıkmadı ben bornova bamyası ektiğimi sanıyordum ama çok iriler ancak kurutacağım sadece çünkü kurusu havanda dövülüp içildiğinde vücuttaki tüm kistleri yok ediyor.kızımı çok önemli bir ameliyatttan böyle kurtardım..doktorlar bile şaşırdı nasıl gitti bu kist diye..sevgilerimle..

bilge dedi ki...

Sevgili Minimalist eminim kulakların çınlamıştır herkes sevmez bamyayı bende çok severim geçen gün toplarken seni andım keşke burda olsaydın hemen toplar sana getirirdim sevgilerimle..

bilge dedi ki...

Sevgili zeugma bana huzur veriyor köyde olmak inan yazlıktan daha çok seviyorum köy hayatını karpuzların resmini çekince yayınlarım..keşke yakınımda olsaydın buz gibi karpuzları köy peyniri ile yerdik beraber sevgilerimle ...

bilge dedi ki...

Sevgili Jivago çok teşekkür ederim tatil sayılmaz ben her yaz kalabalık misafir ağırlarım ve eşim de bende misafiri çok sevdiğimizden hiç misafirimiz eksik olmaz..eksikte olmasın hiç bir zaman..daha tatile çıkmadım))))sevgiler..

bilge dedi ki...

Sevgili yıldız çok teşekkür ederim arkadaşım bu bereketli ürünleri gelsen seninle ve tüm dostlarımla paylaşsam ne kadar güzel olurdu sevgilerimle..