2 Nisan 2010 Cuma

köyde hayat

Bahar gelince köye gideriz sık sık bahçe işleri ni yaptırmak ve köpeğimiz dumanla ilgilenmek için.Daha önce gittiğimde bir kaç resim çekeyim dedim ama köpeğim duman bunu oyun zannetti sanırım üzerime atılmasıyla ben bir tarafa fotoğraf makinem bir tarafa yuvarlandık . Fotoğraf makinem bozuldu bir daha resim çekemedim yenisini aldım eskisindende vazgeçemedim bir fotoğraf stüdyosuna giderek gösterdim.
Fotoğraf stüdyosuna girdiğimde bir genc kız ve delikanlı vardı ikiside bilgisayarın başında çok meşgul görünüyorlardı neyse genç kız lütfen yerinde kalktı size nasıl yardımcı olabilirim dedi .Ben durumu kendisine anlattım bakalım dedi .delikanlı hiç istifini bozmadan hala çok meşgul gözlerini dikmiş monitöre arada eli mausa gidiyor.Genç kızımız benim makineyi bir yerlere taktı bakıyor.
Görevli genç kızla aramızda geçen konuşma şöyle:
-Hanfendi makineniz manyetik bir alandan geçerken bozulmuş.
-Nasıl yani
-Havaalanında filan kontrol dan geçerken
-Bu aralar hiç havaalanına gitmedimki evden köye köyden eve geldim
-Acaba çantamdaki cep telefonu etkilermi ?
-Hayır sadece havaalanından kontrol dan geçerken olur
Baktım konuşma uzayıp gidecek uzatmadım fazla ne yapabileceklerini sordum format atacağız dedi.
attı formatı birde resim çekti ama bu karanlık bir şey görünmüyor flu dedim burası karanlık biraz dışarda çekince gayet güzel olacak dedi.
Çektiği resmi delikanlıya gösterdi bende merakla delikanlının görüşünü bekliyorum.Biraz yaklaştım bir de ne göreyim bizim çok meşgul delikanlı bilgisayarda oyun oynuyor. Göz ucuyla baktı sadece evet öyle dedi...
Makinemi kurtardım diyerek sevinç içinde eve döndüm .
Ertesi gün köye gittik devamlı resim çektim köpeğimi çiçeklerimi ağaçları keçi sürülerini bahçemizde çalışanları vs.vs eve döndüm bir de ne göreyim hiç bir resim seçilmiyor flu çıkmış oğlum ve kızım bu ne anne dediler .Ben gayet sinirli gülsemmi ağlasammı bilemeden benim suçum değil yine havaalanı kontroluna ışınlanmışım dedim başladık gülmeye buyrun bakın çektiğim resimlere..


bahar dallarıyla sevgilerimi gönderiyorum
BİLGE

36 yorum:

Newbahar dedi ki...

Siz en iyisi yeni makinanızı kullanın. Yoksa havaalanına gidip gelmekten iflahınız kesilecek :))

Sevgiler

Sihirli Yazılar dedi ki...

Ziyaretin ve yazdıkların için teşekkürler Bilge...
Flu resimleri görünce ilk önce şaşırdım ama yazını okuyunca bilerek, espri niyetine koyduğunu da anladım. Olsun, bu da apayrı bir sanat olmuş bir yerde:) Hoşuma gitti aslında, baharı getirmişsin sayfana. Yemyeşil sayfa, zaten baharı çağrıştırıyor. Sanırım ben görmeyeli yenileşmişsin sayfanı. Yeni tema çok hoş olmuş... Sevgiler...

sufi dedi ki...

Sevgili Bilge;
Ben de fotoğrafları özellikle flulaştırdın sandım.Bu halleriyle de güzel olmuşlar ama sen yine de hafızanı bir zorla belki havaalanına falan gitmişsindir birara kimbilir.Bigisayarda Oyun oynayan çocuktan daha mı iyi biliyoruz biz.Ben de köye gitmek istiyoruuum,sevgilerimle.

minimalist dedi ki...

ben de fotoları görünce Allah Allah dedim nasıl koydu bu fotoları Bilge. Ve yazacaktım sence flu değil mi diye ama okuyunca ben de güldüm. Kız enterasanmış insanı deli eden cinsten ...

öykü dedi ki...

Nıye acmıslar kı orayı
otursunlar evlerınde oynasınlar bılgısayar oyunlarını
gercekten sınır bozucu bu tur olaylar..

Adsız dedi ki...

Ben bu totolarını koltuktan, başlarını bilgisayardan kaldıramayan satıcılar hakkında sinirlenmekten vazgeçtim artık.Onların ruhu duymuyor ben kafayı yiyorum.Şimdi artık bu dükkanları mimliyorum,bir daha girmiyorum.Bakıyorum bir süre sonra kepenkleri iniyor herkeze aynı şeyi yaptıklarından olsa gerek.Sonra da iş yok kardeşim kriz var deyip dururlar.

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Köyde hayat, bilgisayar oyununun fendine yenik düşmüş Sevgili Sevgili Bilge ,Sıkıştığımız betonların arasında, köye, kırsala, doğaya hasretken, artık bunlarla idare edeceğiz.Gelecek postlarda daha netleri gelse de, bunlarda çok hoş çıkmış. ;Bir an için o ağaçların kokusunu soludum sanki.
Mutlu bir hafta sonu dilerim.
Sevgilerimle

MAVİ TUTKU dedi ki...

Fluda olsa güzel resimler. Makina dumandan geçmiş duman olmuş desenize.:)
Geçende cep telefonumu götürdüm bir sorun için öyle saçma şeyler söylediler ki aldım çıktım başka bir yere götürdüm,orda hiç alakası yok dediler ufacık birşeyler düzeldi. Sizin tamiri yapan arkadaşlar daya işinin ehli değil,ya da...

ezgilimelodi dedi ki...

Biz netleştiririz gözlerimizle,merak etme:))
Bekliyorum diğer güzel resimlerini de...
Bu arada köpekleri çooook severim:)

stuven dedi ki...

okurken şok oldum. hem oralı değiller hem de hiçbir şey yapamamışlar. yeni makineyi kullanmanın zamanı gelmiş:)

Çınar dedi ki...

Yok yok, bence de sen havaalanına gitmişsin bi düşün istersen:))

Fotoğraflar flu da olsa, harika bir yer olduğu anlaşılıyor köyünün ve ben de orda olmak istiyorum:)

Sevgiler

bilge dedi ki...

-Haklısın sevgili newbahar ona da oğlu el koydu dersleri ile ilgili çekim yapıyor..sevgiler

-Sevgili sihirli yazılar lütfen özletme kendini temam da fazla bir değişiklik yok sadece resim ekledi arkadaşım fotoğrafcıların azizliğine uğradım sevgilerimle..

-

Sedef dedi ki...

Bloğuma ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkürler:)Sevgiler

bilge dedi ki...

-Sevgili sufi inatla havaalanındaki kontrollu geçişte manyetik alandan dolayı bozulduğunu iddia ediyor ben köye giderken havaalanı yolundan gidiyorum ondan olmuştur kesin ..köye gelmek istersen herzaman gelebilirsin seni ağırlamaktan memnun olurum sevgiler...

Sevgili minimalist o tiplerle konuyu tartışamazsın.herşeyi bilirler ya..sevgiler...

bilge dedi ki...

-Sevgili öykü sanırım orda çalışan elemanlar ne olursa olsun yedikleri ekmeğe saygılı olmalılar..sevgiler...

-İnsan yaptığı işi sevmiyorsa yapmasın haklısın sevgili ruhgezgini bu tip işletmeler 2 gün sonra kepenk kapatıyorlar sevgiler...

bilge dedi ki...

-İnşallah sevgili jivago yeni makinemle çektiklerimi başlarına bir kaza gelmeden yayınlarım..dostlukla..

-Sevgili onuncu köyün adamı sanırım işin ehli değillerdi veya işlerini pek ciddiye almıyorlardı dostlukla..

bilge dedi ki...

-Sevgili ezgilimelodi inşallah pazartesinden sonra tatile çıkıyorum döndükten sonra güzel ve daha net resimler çekerim sevgiler..

- Sevgili stuven yeni makineyi kullanacağım bir de eski makineyi başka bir fotoğrafcıya göstereyim diyorum umudumu kesmedim daha eski makinemden sevgiler...

bilge dedi ki...

-Sevgili Çınar havaalanının yakınından geçiyorum vardır bir etkisi fotoğrafçı dan iyimi bileceğim değilmi:)))) köyümüz diyorum ama bizim evimizin bulunduğu yer köye yakın fakat çok sessiz ve güzel tam kafa dinlenecek yer tabi çınarcığım gel misafirim ol mutluluk duyarım sevgiler...

bilge dedi ki...

-Sevgili sedef ben teşekkür ederim sevgiler...

Leylak Dalı dedi ki...

Ben de gözlerimi ovuşturup duruyordum niye bulanık görüyorum diye:))
Türkiye'de servis anlayışı sıfır ne yazık ki. Ödüm kopuyor birşey bozulacak da servise gidecek diye.
Fotoğraf makineleri bozulmasın lütfen, benim elimin uzantısıdır çünkü, onsuz yapamam.
Sevgiler...

Zeugma dedi ki...

Sevgili bilge, fotoğraf makinası yüzünden yaşadıkların çok ilginçmiş. Şaşırarak okudum.Aslında ne çok mesaj var olayın içinde..
Böyle flu da güzel, boşver.Bazıları yağlıboya tablo gibi durmuş hatta :)

Daha sonra bol bol ve net fotolar çekersin.Bekliyoruz..
İşlerinde kolaylıklar dilerim.Sevgilerimle...

GÜVEN SERİN dedi ki...

Günü yaşamak, böyle bir şey; olduğu gibi. :))

sevgiler sana

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Sevgili arkadaşım, eminim bugün soluğu dükkanda almışsındır:))

sevgiler canım

mandalincikmazi dedi ki...

Yaramaz Duman :)
Bilgecim üzülme bakşa bir yere götür makinanı işini iyi yapan yerlerde var eminim tamir olur...
Resimler çok güzel yerlerde çekilmiş net olsaydı keşke ...

KİANA dedi ki...

Sevgili bilge, eli işte gözü oynaşta elemanları olan bir tamirciye gitmişsiniz. Bende bu fotoları bilerek böyle çektiniz sandım. Mutlaka düzgün tamir eden bir yer vardır..Yazık olur makinaya..Yinede güzel resimler..Sanki yağlıboya gibi duruyorlar.. Sevgiler.

bilge dedi ki...

-Sevgili leylak dalı benim bir de bu serviscilerle olayımız var ama benim dediğim oldu en sonunda bir de çok pahalı yapıyorlar sevgiler...

-Sevgili zeugma bu tip servis elemanları okadar çokki çoğu günü kurtarmaya çalışıyorlar sonuç kepenklerin kapanması inşallah daha net resimleri görürsünüz sana ektiğim tohumlar filiz vermiş onu gösterecektim..sevgiler...

bilge dedi ki...

-Teşekkürler sevgili güven dostlukla..

-Sevgili arkadaşım vaktim olsa alacaktım ama yine kesin uğrayacağım anladıkları dilden konuşacağım onlarla sevgiler can arkadaşım..

-Sevgili yıldızcığım ilk önce onlara götüreceğim sonrada başka yere gösteririm burası evimin olduğu yer yine çekerim inşallah sevgiler canım..

bilge dedi ki...

-Sevgili Kiana işine yediği ekmeğe saygı duymayanlara rastladım tabiki başka bir yere göstereceğim yeni makine aldım yeniden çekerim resimleri inşallah sevgiler..

Unknown dedi ki...

Bilge,
Cok guzel kaleme almissiniz.Hikaye okur gibi okudum.Fotografcidaki genckiz ile delikanlinin durumu vahim...Sanirim onlarin kendilerine faydalari yok ki size olsun...
Fotolar flu ve gizemli .Bloga ayri bir hava vermis.Sanki bilhass oyle cekilmis gibi..Hic fena degil...Sevgiler..Didem

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Aslında fotoğraflar böyle de güzeller!
Kent ve köy aralarındaki mesafe o kadar uzak ki, geçiş havaalanı oluşturmuş olabilir mi?:))
Sevgiler...

bilge dedi ki...

-Sevgili didem bloğuma hoş geldiniz elbette kendine hayrı olmayanların bana hayırlara dokunmasını bekleyemem..aslında resim çektiğim yerler öylesine güzeldiki bir tablo gibi..ilerde yeniden çekerim ve paylaşırım sevgiler..

-Sevgili Yaşamın Kıyısından evet köyle kent arasındaki manyetik alandan etkilenmiş olabilir..aslında havaalanına yakın bir yerden gidiyoruz köye etkilemiştir eminim:))))sevgiler arkadaşım..

didem dedi ki...

Bilge sanirim bloguna takilip kalicam.Hosuma gitti...Yeni yazilarini bekliyorum...Ara ara eskilere de bakiyorum...Hepsi cok guzel...Sevgiler...Didem

bilge dedi ki...

-Sevgili didem beğendiğine memnun oldum. Bende sizin bloğunuzu izlemek isterdim sanırım izleyiciye kapalı bloğunuz sevgilerimle..

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

BİLGECİĞİM RESİMLER FLU DA OLSA SICAKLIĞI BİZE GEÇİYOR YA ÖNEMLİ OLAN DA O! SEVGİERLE CANIM BENİM.

Sedencik dedi ki...

davranışları sinir bozucu...
ama ...
olsun duman böylede güzel çıkmış :))
sevgiyle...

didem dedi ki...

Yooo izleyiciye acik...Izleyin...Cok sevinirim...
Ben Amerika'da yasiyorum...Buradaki maceralarimizi,dusundugum seyleri,sevdigim arkadaslarimi, ailemi ,komik anilarimi v.s. yaziyorum...Beklerim...
Didem