21 Haziran 2016 Salı

İYİKİ SEN BENİM OĞLUMSUN




Kimsesiz bir şehirde 20 Haziran da sabah 10 gibi sancılandım .o zaman cep telefonları yoktu ki hemen eşime haber vereyim..Aradım göreve gitmişti  kızımla  dertleşmeye başladım o kadar küçüktiki daha 2 yaş 10 aylıktı .Kızım karnıma başını dayadı daha gelme Babam görevde dedi ..Allah tan lojmanda kalıyordum Komşularım ve  hem okul hem iş arkadaşım Serçin beni yalnız bırakmadılar..Annem Doğum için gelmişti rahatsızlandı hemen ameliyat olması gerekiyordu Rahmetli Anneciğim  istemiye istemiye gözü arkada kalarak rahmetli Babamla birlikte memlekete dönmek zorunda kaldı.. Eşim akşam eve döndü kızımı Bakıcısıyla yalnız bırakmamak için Serçin onunla kaldı benim yanımda eşimin iş arkadaşı çocuklarımın Hala dediği ( O zamanlar bekardı Şükriye halamız) geldi..Oğlum Gece Saat  2 de dünyaya merhaba dedi..
Kimsenizin olmadığı bir şehirde Dostlarınızın olması,size yalnızlığınızı unutturuyor hele birde evlatlarınız varsa günlerin nasıl geçtiği ni anlayamıyorsunuz..
İyiki evlatlarım var ..iyiki doğdun can içim arkadaşım yoldaşım oğluşum seni çok seviyorum...İsmin gibi Onurlu bir hayatın olur..
BARIŞ dolu bir dünyada yaşamanızı tüm dünya çocukları için diliyorum..

sevgilerimle

BİLGE

10 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

Bazen hayatın güzel yanları önce zorluklarla yaşanıyor. Ardından tüm güzel ve iyi şeyler ardı ardına geliyor. Ablamız ta o zamandan kardeşine ve annesine yardımcı olmaya çalışmış. Güzel bir iş bulma öyküsünü hatırlıyorum.
Nice yıllara hep aynı mutlulukla, güzelliklerle...
Esenlikler dilerim.

Handan dedi ki...

Hep birlikte nice güzel yıllara.

Arzu Sarıyer dedi ki...

Nice nice sağlıklı ve mutlu yıllarınız olsun ...İlk kızımın doğumunda ben de aile fertlerinden kimsenin olmadığı yalnızlıkta dost zenginliğinde idim.Dostluk en büyük zenginlik,sevgilerle.

Çınar dedi ki...


Sevgili oğluna nice sağlıklı huzurlu başarı dolu yıllar dilerim.

Güzel aileye sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Mutlu yıllar dilerim:):)

Mai dedi ki...

İyi bir insansın,zor zamanında iyiliklerin hep elinden tutuyor diye düşünüyorum seni izledikçe.

Barış'a kocaman sevgilerimi yolluyorum:sevdikleri ile sağlık ile nice mutlu yıllar dilerim.

Gezgin Kova dedi ki...

sevdikleriyle, sevenleriyle beraber çokkkk uzun yılları olsun huzur ve sağlıkla .

Adsız dedi ki...

Allah hepimizin evlatlarına sağlıklı ömür versin hep mutlu olsunlar .

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Sağlıklı, mutlu ve birlikte nice uzun yıllara...

bilge dedi ki...

Sevgili Blog dostlarım güzel dilekleriniz için hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim sevgi ve dostlukla kalın..