26 Nisan 2010 Pazartesi

gittim - gördüm-geldim

Nihayet evimdeyim.Yaşlanıyorum galiba:))uzun yolculuklar yoruyor beni... Aslına bakarsanız yaşlılık falan değil bahanem bu yolculuğa çıkmadan önce çok gergin oluyorum belkide yıllar önce geçirdiğim kazanın etkisinden olacak.Bir taraftan bu gerginlik diğer taraftan özlemler ve görme merakı iyce geriliyorum bu ikilem içinde ..iyiki bu yolculuk için sevgili arkadaşım Dalgalarıaşmak yüreklendirdi beni ...Yıllardır görmediğim arkadaşım devamlı davet ediyordu16 yıldır görüşemiyorduk .Dolu dolu 4 gün geçirdik fethiyede ..bu topraklarda yaşadığım için kendimi bir kez daha şanslı hissettim doğası havası bir başka güzeldi..4 günün sonunda arkadaşım Dalgalarıaşmak Ankaraya ben Babamı ziyaret için Konyaya yola çıktım..
Her ziyaret gibi günler çok çabuk geçiyor...ve dönünce sanki yıllarca gitmemiş görmemiş gibi özlemler başlıyor.İnsanın sevdiklerinden ayrı kalması çok zor.
Evimde Baba ocağının özlemi Baba ocağındada evimin özlemini duyuyorum..
Aslında kendimi şanslı hissediyorum..ne mutlu bana ki özleyeceğim bir yerler ve kişiler var hayatımda ...

BİLGE

37 yorum:

Yaşar dedi ki...

evinize hoşgeldiniz... ama konya da (doğrusu ereğli olsa gerek) kısa kalmışsınız...

sağlık ve dostlukla...

bilge dedi ki...

hoş buldum mecburen döndüm sevgili yaşar işler beni bekler...bekdikler ereğlide olduğu için iyi tahmin etmişsin...sevgi e dostlukla...

stuven dedi ki...

hoşgeldin:)
eğer yolculuk için kendimi hazır hissetmezsem kimse beni yola çıkaramaz:))

yeni tema hayırlı olsun:)

GÜVEN SERİN dedi ki...

Bu kadar güzel bir yolculuk ve ziyaret; bir foto ile geçiştirilemeeez. :))

Sanırım yorgunluk, hemen işin özetine kaçmana sebep olmuş :))

Bekliyorum efendim

gülsen VAROL dedi ki...

Beni boşadığını(!) sanmıştım sevgili Bilge... Sonra devamlı takibe aldım seni seyatatte olduğunu öğrenince..
Eh... hoşgeldin bitanem evine İzmir'ine.. Ben maalesef tüm hazırlıklarıma rağmen, hazırlıksız yakalandığım bir sağlık sorunu nedeniyle İzmir seyahatimi erteledim..
Ama seni çok özledim nedense???? bi de görsem, tanısam ne olacak acaba???

minimalist dedi ki...

biraz daha Fethiye fotosu olsaydı keşke dedim kendi kendime. Böylece benim de hasretim bir nezbe olsun dinerdi. Ben bu tür tatillere bayılırım ve koşa koşa uçarım. Davet eden olsa da gitsem :))

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Hoşgeldiiiin :))))
Bu arada ben de Ayvalık ziyareti yaptım geldim :)

Sevgilerimle

ezgilimelodi dedi ki...

Aranıza küçüğünüz olaraktan katılmak isterdim:)
Belki bir gün Ayvalık'ta karşılaşırız:)
Bu arada hoş geldiniiiiizz:)
Ben de hoşça gitsem bir yerlere.Tatil istiyoruuuuuuuuum:)

nadarû dedi ki...

Hoşgelmişsiniz:)

komançi dedi ki...

çok iyi olmuş :)

Zeugma dedi ki...

Bilgecim hoşgeldin..
hiç görünmedin ne zamandır.Ve özlettin..
Gitme artık bir daha..
Sevgiler .....

bilge dedi ki...

Sevgili stuven ben hiç bir zaman hazır hissetmedimki yolculuklara kendimi ama özlemler ve hatırını kıramıyacağım arkadaşlar olunca düşüyorum yollara ..teşekkür ederim canım..

bilge dedi ki...

-Sevgili Güven fotoğraf makinemin biri bozuldu yenisini aldım onuda oğlumun ödevleri vardı çekim yapması gerekiyordu bu yüzden evde bırakmak zorunda kaldım bu resimleride sevgili dalgalarıaşmak çekti ama elimde olanları yayınlamaya çalışırım sevgi ve dostlukla...

bilge dedi ki...

-Sevgili hasret senfonileri çok geçmiş olsun diyorum inşallah önemli bir şey yoktur...İzmir ziyaretinizin bir gün gerçekleşeceğini umut ediyorum..sevgiler..

bilge dedi ki...

-Sevgili minimalist çok şanslısın annen fethiye de çok beğendim oraları elimde olanları yayınlamaya çalışacağım ..bir daha gidersek senide bekleriz ..sevgiler..

bilge dedi ki...

-Sende hoşgeldin arkadaşım beni garajdan aldılar doğru köye gittik bende eve geç dönebildim:))sevgiler...

bilge dedi ki...

-Sevgili Ezgilimelodi keşke olsaydın çok eğlendik inşallah ayvalıkta karşılaşırız ben dalgalarıaşmak ı ziyaret gelince sende orda olsan kısmet bunlar canım inşallah diyorum ..sabırlı ol az kaldı okulların kapanmasına..sevgiler...

bilge dedi ki...

hoş buldum sevgili name-i nur..sevgiler..

bilge dedi ki...

-Sevgili Komaniçi evet çok iyi oldu bir nebze de olsa özlem giderdim sevgiler...

bilge dedi ki...

-Sevgili Zeugma hoşbuldum bende özlediklerimin yanına gittim..artık blogda fazla görünemem sık sık köye gideceğimden dolayı neyse köyün çok güzel resimlerini çektim .resimleri görünce sende bana hak vereceksin gittiğim için sevgiler canım..

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Hoşgeldin Bilgeciğim evine !

Ne iyi yapmışsın da gitmişsin. Çocukken babamı gözlemlerdim, her yolculuk öncesi o sakin uysal adam gider sinir küpüne dönüşürdü.Çok gülerdim kendisine.Gülme komşuna gelir başına demişler.Şimdi ben de öyle oldum.Hiç bir yerlere gidesim gelmiyor,çok stres yapıyorum. Şu uzay yolundaki ışınlanmayı henüz kimse keşfedemedi:)))Olsa ne iyi olurdu! Ama gittikten sonra da bak ne iyi yaptım derim hep kendime.Çıkana kadar demek ki!
Seni özlemişim Bilgeciğim bak ne kadar uzun bir post oldu :)))
Sevgiyle kucaklıyorum arkadaşımı.

mandalincikmazi dedi ki...

Bilgecim aramızda olmanı çok istemiştim ama kısmet değilmiş senin adına sevindim uzun zamandan beri görmediğin arkadaşını görmüşsün baba ocağında huzur bulmuş bunlar çok güzel duygular inşallah bir daha ki sefere inşallah ...
Sevgiler....

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Ara sıra küçük kaçamaklar iyidir Sevgili Bilge . Tabii eşinizi de birlikte götürmek kaydıyla..

Hoşgeldiniz..Sevgilerimle

bilge dedi ki...

hoş buldum sevgili çoban yıldızı demek bu huyumuz benziyor ben bazen kuaföre bile giderken ışınlanmak istiyorum ben bu duygumu uzun yıllar evden ayrı çalışma hayatına bağlıyorum..bende gidince aman ne iyi etmişim derim ..:))bende sizleri özlemiştim arkadaşım.sevgiler..

bilge dedi ki...

sevgili yıldız kısmet değilmiş bir daha ki toplantıya diyorum sevgiler canım..

bilge dedi ki...

-Sevgili Jivago bu seyahatim bayan arkadaşım ve babamı ziyaretti eşimin işleri çok yoğun olduğundan maalesef gelemedi sevgi ve dostlukla..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Hoş geldin, gittiğin yer çoook çok güzel, dönüşü zor olmuştur ama yine de evini özlüyor insan.
Yaşantımızda iki ev sahibi olduğumuzdan "baba evinde evini, evinde baba evini özlemek" satırı da çok hoşuma gitti.
Sevgiler...

Çınar dedi ki...

Hoşgeldin Bilge'cim özlettin kendini.

Bense, uzun yolculuklarda rahatsız olmama rağmen, hiçbir yolculuk fırsatını kaçırmam çok keyif alırım)



Sevgiler

bilge dedi ki...

-Hoş buldum Sevgili Yaşamın kıyısından dönüş gitmekten daha zor oluyor ayakların geri geri gidiyor ama evinde ekleyenlerin olunca özlemle dönüyorsun sevgiler..

bilge dedi ki...

-Hoş buldum sevgili Çınar özlemleri gidermek baba ocağını görmek güzel de gerginliğim zaten yola çıkıncaya kadar sevgiler canım..

ayferbilici dedi ki...

Şanslısınız elbet..hem özledikleriniz hem özleyenleriniz var. Baksanıza biz de sizi nasıl özlemişiz.
Hoşgeldiniz.

bilge dedi ki...

-Sevgili Lodoscu çok teşekkür ederim nereye gidersek gidelim içimizde hep bir özlem oluyor..sevgiler

Asortik Krep dedi ki...

Haberim olsaydı ve sizi okuyor olsaydım bir kahvede beraber içmekten mutluluk duyardım :)
Bir daha ki sefere bekliyorum ama..

Asortik Krep dedi ki...

Kaleparkta oturmuşsunuz, belki de başka bir yerde karşılaşmış olabiliriz..Son zamanlarda yoğunluktan fazla bloglara da giremedim,görseydim kaçırmazdım sizleri :)
Fethiyeden sevgiler..

didem dedi ki...

ooo en guzel yere gitmissin Sevgili Bilge...Kiskandik...
Buarada sen fotografta hangisisin merak ettim.Yol heyecani bende de oluyor hatta benim bunyem bozuluyor yolculuktan once(!)Kazaya uzuldum ciddi bir kaza miydi?Korku yerlesir tabi ama gidilen yer guzel en azindan,vardigin zaman gerginligi aninda unuttugunu tahmin ediyorum.Sevgiler

bilge dedi ki...

sevgili didem geçirdiğim kaza 7 ameliyat ve 4 ay hastanede kalmama neden oldu sağdaki kişi benim sevgiler canım..

didem dedi ki...

Of of of cok buyuk bir kaza imis niye yol stresi yaptigini simdi daha iyi anladim. Tabiki o korku kolay atlatilmaz. Allah yardimcin olsun...Didem