4 Mart 2010 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ



Sevgili arkadaşım can dost dediğim Dalgaları Aşmak ın bu gün doğum günüymüş .Aslında bizim dostluğumuzda doğum günüymüş özel günlermiş fazla önemsenmez .Dostluklar, arkadaşlıklar özel günler de hatırlanacaksa onun adı ne dostluk ne de arkadaşlık olur. Birbirimizi bu günlerle hatırlamayız biz. Her zaman aklımızdadır dostluğumuz arkadaşlığımız hatta üzüntülü durumlarımızda bile birbirimizden uzakta olmamıza rağmen telapatiyle hissedebiliyoruz önce ağlaşırız sonra konuştukça gülmeye başlarız bir şeyler kesinlikle buluruz gülmek için.19 yıllık bir dostluk aslında 1.5 yıl beraber çalıştık ve ben başka bir şehre geldim arkadaşım orada kalmıştı fakat her sene görüştük .Aslında bilgisayarla ilgilenmem konusunda beni motive eden hatta bu bloğun açılmasıda onun eseri ben biraz teknoloji özürlüyümdür.İyiki senin gibi bir arkadaşım var inter anne:))) mutlu, huzurlu, sağlıklı, çocuklarınla ve sevdiklerinle geçireceğin daha nice senelere diyorum.

BİLGE

20 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

merhaba vefalı dost.. Merhaba güzel Bilgem.. Sana tüm dostluğun kıymetini anlayan ve kaybının ne denli bir acı olduğunu bilen bir insan olarak teşekkür etmek istedim..
Ne mutlu senin dost olduklarına..

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Sevgili can dostum,
Hem duygulandım hem birazcık şımardım :)Evet seninle tanıştık ve ilk 1.5 sene aynı şehirdeydik sadece...Ama bizim arkadaşlığımız uzun yolları göze alabilen bir dostluğa dönüştü.Sen sıkıntılı ve üzgünken ben aniden hissetim aradım seni, ben sıkıntılı ve üzgünken sen hissettin aradın...Dostunla aradaki mesafe uzaklık olmuyor.Bizde olduğu gibi...İyi ki yollarımız kesişti...
Sevgiyle kucaklıyorum...

sufi dedi ki...

Yolları kesişen tüm dostlara selam olsun buradan.Hayırlara mutluluklara daha nice mutlu yaşlara ulaşsınlar hepbirlikte elele inşaallah.sevgilerimle.

ruhum dedi ki...

Öncelikle sevgili Dalgaları Aşmak'a sevdikleriyle beraber nice güzel mutlu uzun seneler diliyorum...
Bu arada dostluğunuz çok güzel ki; dostluk benim için hayatımda çok önemsediğim değerlerdendir...
Dediğin gibi dostlukta; mesafeler zaman kavramları değersizleşiyor sevgili Bilge...
Sizin dostluğunuza ve tüm güzel dostlara...
Sevgiyle...

Çınar dedi ki...

Ne mutlu dost olana, dostu olana. ne mutlu size.

Doğum günün kutlu olsun, Dalgaları Aşmak

Sevgiler her ikinize de

bilge dedi ki...

-Sevgili hasretsenfonileri güzel yorumunuz için teşekkür ederim bu yaşamda hiç dostum yokmuş demek kadar acı bir söz varmıdır acaba ?sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

Sen şımarmazsın bilirim duygulanıp gözlerin dolmuştur iyiki varsın can arkadaşım sevgiler..

bilge dedi ki...

Teşekkürler sevgili sufi bizden de selam olsun dost insanlara dostluktan anlayanlara sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

Teşekkürler sevgili ruhum gönül den yürekten olan dostluklara çok değer veririm az olsun öz olsun diye bir söz vardır işte bende öyle derim her zaman ..sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

-Sevgili çınar ne mutlu bana ne mutlu gerçek dosta sahip olanlar.güzel dileklerin için teşekkür ederim arkadaşım sevgi ve dostlukla..

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Mesafe denilen nedir ki iki can dost
gönülden bir olduktan sonra..Uzun
yıllar neşeli birliktelikler diliyorum.

Sevgilerimle

minimalist dedi ki...

umarım daha da uzun sürer; eski dostlar unutulmaz; unutulmaz şeklinde br şarkı vardı birden o düştü dilime :))) sevgiler.

ezgilimelodi dedi ki...

Yaşımdan büyük dostluklarım var...
Ben de şanslıyım...
Zamana yenilmesin sevgilerimiz hiç...

Adsız dedi ki...

Güzel bir doğum günü kutlamasıydı. Bloğunuz nezdinde hem dostluğunuzun hem de arkadaşınızın doğum gününü kutlarım. Sevgi, barış ve huzur içinde daha nice senelere erişmenizi dilerim.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

bilge dedi ki...

-Sevgili jivago mesafe dediğin nedirki insan isterse en uzağı yakın eder güzel temennileriniz için teşekkür ederim sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

Sevgili minimalist eski dostlarını kıymetini bilmek onları unutmamak önemli olan sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

-Sevgili ezgilimelodi çok şanslısın dostlarının olması ne güzel dilerim zamana yenilmezler..sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

Recep Altun bey teşekkür ederim güzel dilekleriniz için sevgi ve dostlukla...

Zeugma dedi ki...

Demek dostluğunuz bu kadar uzun süreye dayanıyor. Ne kadar güzel bir şey bu :)
İkinizi de neden sevdiğim şimdi daha iyi anlaşıldı..
İyi ki blog yazmaya karar vermişsin bilgecim..İyi ki varsınız ikiniz de.
Dostluğunuzun nice yıllarda sağlık, mutluluk içinde sürmesini diler, ikinizi de öperim..

Sevgiler...

bilge dedi ki...

-Teşekkür ederim zeugma eskimeyen dostluklar dileğimdir bizde seni sevdik güzel duyguların için tekrar teşekkürler.sevgiler..