1 Şubat 2010 Pazartesi

kedi-köpek

Kedim orfe dün bunalımdaydı eve sahipsiz bir köpek yavrusu getirdik.  kedim köpek yavrusunu görünce sırtını kamburlaştırdı tüyl eri diken diken saldırı vaziyeti aldı .Daha sonrada evin en kuytu köşesine saklandı köpek yavrusu ağlar bizim kedi sinirden tıslar halimizi görecektiniz neyse hala bunalımdayız kendini bile sevdirmiyor sadece uzaktan köpeği inceliyor 2 aylık bir yavru beni bayağı gece uykusuz bıraktı. Bekçi köpeği şu an hem küçük hem köydeki evde değiliz ancak 2 ay sonra gidebilceğiz 2 ay içinde evde neler olacak kimbilir.Köpeğimizin henüz ismi yok cins bir köpekmiş ama ben bilmiyorum ne cins olduğunu .

BİLGE

22 yorum:

stuven dedi ki...

ah canım yaa nasıl içlendiyse artık kuytulara saklanıyor. ee kıskanır haklı:)

Adsız dedi ki...

Efendim, merhabalar; Hep söylerler: "kedi, köpek gibi ne hırlaşıyorsunuz" diye. Ama bazen gazetelerde olsun, tv. yayınlarında olsun, kedi ve köpeklerin birbirleriyle nasıl dost olduklarını izledik hep. İnşallah sizin kediniz Orfe ile isimsiz köpeğiniz de birbirleriyle güzel dost olurlar.

Siz, şimdiden kolaylıklar diliyorum.

Birileri anlatsın dedi ki...

Valla işin zor, ikiside birbirine iyice düşman olup evi dağıtmazlar umarım.

NiLaY dedi ki...

valla kolay gelsin.. maceraları paylaşmanı bekliyoruz :))

Dalgaları Aşmak dedi ki...

amanında amanın :)))))))
Tahmin edebiliyorum o cool kedi orfe'nin halini:)Çok merak ettim köpüşü hemen fotoğrafını çek arkadaşım :)

Fıkra Sevenlere dedi ki...

:)) Bence birbirlerine bir süre sonra alışır..

mutfakcini dedi ki...

Ay canımm resim de pek güzelll.Kıskanmazlar mı tahtına aday çıkmış :)Benim de minicik bir köpeğim var.Pek kıskanç.Uçan kuştan kıskanıyo derler ya abartı diil :)Cama kuş yanaştırmıyo :)Köpeğinin cinsini merak ettim nasıl bi şey :)

Hayattan Azıcık dedi ki...

Alışacaktır elbet evde en çok kimi seviyorsa o köpüşe mama vermesin herkese küsmesin yazık.

Zeugma dedi ki...

Tersi de olabilir, hemen kaynaşabilirlerdi ama sizin şanssızlığınız olmuş.
Orfenin alışmaya niyeti yok demek henüz :)
Köpek sorun yapmıyor, kedi kıskanç o zaman...

Umarım kısa zamanda çözümlenir bu gerginlik..
Sevgi ve dostlukla...

ezgilimelodi dedi ki...

Kediciklerle pek aram yoktur:))
Köpekleri daha çok severim:))
Sevgiler

Sihirli Yazılar dedi ki...

Kedi-köpek bir arada olmaz derler ya halk arasında. Zor birşeyi gerçekleştirmeye çalışıyorsun canım ama bence bir süre sonra birbirlerine alışacaklardır onlar. Zaman gerek. Belki o kadar alışırlar ki birbirlerine, birlikte bir resimlerini bile çekersin:) Sevgiler...

bilge dedi ki...

- sevgili stuven artık saklanmıyor ama fazlada yaklaşmıyor sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

-Teşekkür ederim temmenileriniz için Recep bey biraz biraz birbirlerini kabulleniyorlar sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

-Sevgili Birileri Anlatsın işim zor olmazmı köpeği tuvalet alıştırdık hemen ama elimizde vileda çamaşır suyu ile siliyorum sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

-Teşekkür ederim Nilay inşallah ilerde paylaşırız maceralarını sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

-Sevgili Dalgaları Aşmak kedimi biliyorsun arkadaşım gayet cool bir kedi hazmedemedi köpeğin gelmesini evin kralıydı ya..resmini çektim ama makinamda bir sorun var bulanık çıkmış biraz ..sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

-Haklısın Ahmetde bir birlerine alışcaklardır mecburen..sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

-Sevgili Ebruli benim kedim biraz cool bir kedi çok şaşırdı ve hayal kırıklığına uğradı hala çok mutsuz bakıyor eskiden bize ne oyunlar yapardı köpeğin cinsi arkadaşların söylediğine göre labrador la başka bir cins karışıkmış ..sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

-Sevgili estergonyeşili köpekle ben ilgileniyorum çünkü kedim le devamlı eşim ilgilendiğinden iyce kıskanmasın diye eşim köpekle ilgilenmiyor sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

-Sevgili Zeugma kedim oldukça kıskanç inan köpeği getirdiğimiz gün hiç uyumadı devamlı köpeği gözetledi.sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

-Sevgili ezgilimelodi benim hiç biriyle aram yoktu fakat korkunç bir sevgi var şimdi tüm canlılara karşı sevgi ve dostlukla..

bilge dedi ki...

-Sevgili sihirliyazılar elbette alışacaklar kedim de zaten biraz değişmeler var zaten köpeğimiz köydeki eve gidecek bahçede bekçi köpeği olarak sevgi ve dostlukla...