19 Aralık 2009 Cumartesi

MİM

Sevgili can dostum DALGALARI AŞMAK beni mimlemiş 2010 dan beklentilerimi sormuş teşekkür ederim..)
@ Dünyada barış rüzgarlarının esmesini
@ Doğal afetlerin olmadığı salgın hastalıkların olmadığı

@ sağlıklı ve huzurlu bir yıl geçirmeyi tüm sevdiklerimin yanımda olmasını
@ kızımın işe girmesini
@ oğlumun 2. üniverstesini bitirmesini.(inşallah bu sene biter 3. cüyü okumak istemez)
@ Zevkle çalışacağım bir iş almayı[restorasyon olsa)
@ Bol bol seyahat etmeyi
@ Sevdiklerime daha cok vakit ayırdığım
@insanların daha vicdanlı daha sağ duyulu olduklarını gördüğüm
@ Birazda para istiyorum..)
cok fazla bir şey istemiyorum huzurlu kaldıramıyacağım acıların olmadığı bir yıl istiyorum..
Bu mimi bende
Haykırış
Stuven
Kelebek dr
Yaşar yarımoğlu
gönderiyorum sevgilerimle

HERKESE SAĞLIKLI HUZURLU İSTEKLERİNİN GERÇEKLEŞTİĞİ BİR YIL DİLİYORUM...

2 yorum:

stuven dedi ki...

enee mimlenmişim:)
beklentilerin gerçek olur inşallah amin.

Başak dedi ki...

mimi şimdi fark ettim, dürtmelerin üzerine :) çok teşekkür ederim bilge. yazıyorum hemen... gerçekleşir inşallah dileklerimiz, dinimiz amin değil mi stuven? :)