5 Mayıs 2015 Salı

İşler güçler ve ben

 Bu aralar bloğuma fazla uğrayamadım bir koşturmaca dır gidiyor..nereye yetişeceksem..ben doğarken biri ismim yerine çalış..... çalış....diye kulağıma fısıldamış....
Bu fotoğrafları oğlum gizlice çekmiş....Eşim doğanın içinde mis gibi orman havasının doğanın uyanışının keyfini çıkartırken bizim elimizde kalem beynimizde iş proğramı..çalış çalış....
neyse gücümüz olsunda çalışalım.


Arada deniz kenarında yürüyorum martılar eşlik ediyor...

Evde kedim orfe bütün gün yalnız kaldığı için devamlı oyun oynamak istiyor iyiki var günlük stresimi alıyor....



Çok sık olmasada böyle güzelliklerin tadını dostlar ve bir fincan kahve eşliğinde çıkarıyoruz...

BİLGE



10 yorum:

Mai dedi ki...

Genç,dinamik,koşturmacanın arasında bakımını ve yaşamayı ihmal etmeyen bir kadın gördüm ben fotoğraflarda :))

İşler yoğun olsa da bir Orfe'yi bir bizi ihmal etme sevgili Bilge

Öptüm seni :))

Adsız dedi ki...

Bilge cim arka fondaki manzara harika gecikmişlikler önemli değil önemli olan iyi ve iyilikler içinde olmak sevgiler

Arzu Sarıyer dedi ki...

zsizin ne denli çalışkan olduğunuzu Sevgili Bige ;sağlıklı,huzurlu çalışmalarınız olsun dilerim hep.Sevgiler .

Kezban Şahin Taysun dedi ki...

Sevgili Bilge hanım her daim ışıltılı gözler diliyorum size ve sevdiklerinize... Elbetteki muhteşem kediniz Orfe'ye de.. İşlerinizde tatlı yorgunluklar ve kolaylıklar. Sevgilerimle :)

Makbule Abalı dedi ki...

Hep gözüm arıyordu, sık sık uğruyordum. Açıkçası merak da ettim. Geç de olsa bir ses duymak ne güzel.
Bedenimiz elverdiği sürece çalışmak güzel ama dayanma gücümüzü sanırım zorlamamak lazım. Enerji dolu, sağlıklı, güzel günler diliyorum.
Sevgiyle...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Arkadaşım ne güzel kareler bunlar ,hep güzellikler için de ol inş.
Orfe yi kocamannn öpüyorum:)

bücürükveben dedi ki...

Çalışmak iyidir Allah sağlık versin Bilge'cim iyi çalışmalar olsun.
Orfe'nin resmini ilk kez gördüm ve şoke oldum, benim melek kızım Prenses'e o kadar benziyor ki...19 yaşına kadar yaşamıştı...dilerim Orfe de uzun sağlıklı bir ömür sürer...
Sevgiler



Prenses'imin resmini görmek istersen bak şurada:
http://melekolankedilerimiz.blogcu.com/yine-bir-4-nisan/10115005

Makbule Abalı dedi ki...

Ben tekrar bloğa döndüm. Gene masa başında çalışırken buldum. Bazen küçücük bir haber, bir görüntü nasıl da mutlu eder insanı. Ama müzik çok rahatlatıcı.
Esenlikler diliyorum. Güzelliklerle bloğa dönmenizi sabırsızlıkla bekleyeceğim. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Sevdiklerinle nice mutlu bayramlar dilerim

bilge dedi ki...

Yorum bırakan sevgili blog dostlarıma çok teşekkür ediyorum bloğuma fazla uğrayamıyorum lütfen özürümü kabul edin sevgilerimle....