2 Mart 2010 Salı

ETKİNLİK




Bu gün sevgili Stuvenin blogunda okuduğum bir konuyu paylaşmak istiyorum.

MUTLU OLALIM devlet ve üniverste hastanelerinde yatmakta olan çocukların tedavileri sırasında morallerinin arttırılması için sürekli ve özel günlerde etkinliklerin düzenlenmesi amacıyla kurulmuş bir dernektir.

Dernek yetkilisi ve YETENEK SİZİN Blog yazarı, bloglar arası bir kampanya düzenlemeye karar vermişler.

Olay şu; klasik kibrit kutusunu ya da benzer bir kutuyu çeşitli malzemelerle süslüyoruz içine çocukların hoşuna gidebilecek minik hediyeler koyuyoruz.

*Kutulardan istediğiniz kadar yapabilirsiniz(Daha büyük kutu yapmak isteyen yapabilir)

*Kibrit kutusu yapamam diyorsanız derneğin sitesini ziyaret ederek ihtiyaç listesinden birini göndererek destek olabilirsiniz.

*Tek koşul kampanyanın daha çok alana yayılmasıiçin herkesin bu etkinliği blogunda duyurması.

*Kutuları en geç 23 Nisan tarihine kadar gönderebilirsiniz.

Gönderilecek adres:

MUTLU OLALIM DERNEĞİ
Özlem Şengir
M Kemal C Burak Apt No:44 D:4 Bornova-İzmir

not:Görselleri Stuven in blogundan aldım.


BİLGE

14 yorum:

stuven dedi ki...

blogunda bu konuya yer verdiğin için teşekkür ederim. 23 nisana kadar bir çok bloggera ulaşılmış olur...

mutluolalim dedi ki...

desteğinize çok teşekkür ederiz

sevgilerimizle

www.mutluolalim.com
mutluolalim@gmail.com

ezgilimelodi dedi ki...

Çocukların mutluluğunu düşünen bu güzel etkinliği paylaştığınız için teşekkürler...Çok güzel gerçekten...

mandalincikmazi dedi ki...

Harika
seve seve hem duyurur hem de elimden geldiğince yardımcı olurum harika bir fikir ben de varım ....
Bu arada buyur gel arkadaşım ne demek ...
misafir ol gel bana börekler açarım sana :))
Bi bahar buluşması düşünüyorum İzmir'li blogcularla katılırsan sevinirim....

GÜVEN SERİN dedi ki...

Küçük şeyler büyük ümitleri taze tutabilir. Çok güzel...

mandalincikmazi dedi ki...

Bilgecim
böyle güzel bir etkinliği duyurmak için hemen harekete geçtim ve senin sayfandaki yazıları aynen yayınladım umarım sakıncası yoktur bir an önce herkesin duyması ve katılması için :)
Siteye girdim Behçet Uz hastanesinden de bahsediyor benim arkadaşım orda çalışıyor ama bana hiç bu konudan bahsetmedi akşam sorarım ben ona :)

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

23 Nisan'a kadar birlikte düşünelim
ve bir şeyler yapalım.

Sevgilerimle,

mutluolalim dedi ki...

destek olan,ilgilenen herkese çok teşekkür ederiz...

sevgili Yıldız,4 yıldır düzenli olarak her çarşamba çocuklarımıza aktiviteler düzenliyoruz,arkadaşını tanıyoruzdur:) o da bizi;
bir hafta seni de oyunumuzda görmekten memnuniyet duyarız:)

sevgilerimizle..

Zeugma dedi ki...

Bu tür güzellikleri bloglar aracılığıyla çogunluğun bilgisine sunmak, haberdar etmek ne güzel..

Aracı olup sayfanda duyurduğun için teşekkürler Bilgeciğim :)
Sevgilerimle...

mutfakcini dedi ki...

Teşekkürler canım.Birlikten kuvvet doğar.El birliğiyle bir şeyler yapalım.sevgiler.

aslan dedi ki...

Kibrit kutusu bulmak biraz zor,
herkes çakmak kullanıyor.Kitap yardımı kabul ediyorlar mı?Bu değerli paylaşımınız için teşekkür ederim.

Yapabileceğimizin en iyisini yapmaya çalışırız.
Dostlukla..

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Çok anlamlı bir etkinlik..İşte blogların güzel bir yanı daha !Böylesine güzel etkinlikler zincirleme yayılıyor.

teşekkürler sevgili arkadaşım...

bilge dedi ki...

-YORUMLARINI BIRAKAN VE BU KONUYA İLGİ GÖSTEREN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM. ÇOCUKLARA KİBRİT KUTULARINDAN BAŞKA HİKAYE KİTAPLARI BOYAMA KİTAPLARI PASTEL KALEM RESİM DEFTERLERİ DAHA KÜÇÜK ÇOCUKLAR İÇİN ÇINGIRAKLI OYUNCAK OLABİLİRMİŞ DAHA İYİ BİLGİ ALMAK İÇİN MUTLUOLALİM BLOĞUNU ZİYARET EDEBİLİRSİNİZ SEVGİLER...

isimsiz dedi ki...

Sevgili Bilge,

Bu gerçekten çok güzel bir fikir...
Her insan içinden geldiği gibi süsleyip donatabilir bu kutucukları...ve kimbilir çocuklar nasıl hoşnut olacaklardır bu minik hediyelerle...

Bu güzel paylaşıma destek vermeniz oldukça zarif bir davranış olmuş...

Sevgilerimle...